Počet záznamov: 1  

Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu

  1. Názov Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu
    Preklad názvuPossibilities of applying cultural dimension in managing personal selling within international marketing
    Autorské údajeaut. Andrea Šemetkeová
    Autor Šemetkeová Andrea
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 32, č. 4 (2003), s. 516-523. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá kultúra * predaj priamy * predajcovia * personál * obchod * manažéri
    AnotáciaVymedzenie kultúrnych dimenzií ako základ vzájomného porovnania jednotlivých národných kultúr. Dimenzie kultúry podľa Geerta Hofsteda. Osobný predaj a vplyv kultúry na proces tvorby a riadenia obchodného personálu. Stanovenie cieľov a úloh predajcov. Výber stratégie a školenie predajcov. Hodnotenie predajcov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.