Počet záznamov: 1  

Lze objektivně hodnotit atraktivitu obchodu?

  1. Názov Lze objektivně hodnotit atraktivitu obchodu?
    Preklad názvuCould trade attractiveness be assessed in an objective way?
    Autorské údajeaut. Jiří Vaníček
    Autor Vaníček Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 15-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2003. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum spotrebiteľský * prieskum trhu * supermarkety * retailing * nákup * tržby * korelácia
    AnotáciaPrieskum medzi zákazníkmi ôsmich veľkoplošných predajní v Tábore. Porovnanie prieskumu v roku 1999, 2001, 2003. Definícia atraktivity obchodu. Korelácia medzi tržbami a atraktivitou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.