Počet záznamov: 1  

Veletrh: starý dobrý marketingový známý

  1. Názov Veletrh: starý dobrý marketingový známý
    Preklad názvuTrade fair: the good old marketing friend
    Autorské údajeaut. Pavel Jantač, Lucie Zumrová
    Autor Jantač Pavel
    Spoluautori Zumrová Lucie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 24-26. - Praha : Česká marketingová společnost, 2003. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá nástroje marketingové * veľtrhy * kampane reklamné * komunikácia marketingová
    AnotáciaVeľtrh - argumenty za a proti. Čo urobí veľtržný servis za nás? Komunikačná kampaň - Autosalón Brno 2003 - prípadová štúdia., zhodnotenie kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.