Počet záznamov: 1  

Managerial applications of multivariate analysis in marketing

  1. Názov Managerial applications of multivariate analysis in marketing
    Autorské údajeJames H. Myers, Gary M. Mullet
    Autor Myers James H.
    Spoluautori Mullet Gary M.
    Vydavateľské údajeChicago : American Marketing Association , 2003. - 395 s.
    ISBN0-87757-301-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá marketing * analýzy * analýza štatistická * modely * analýza regresná * metódy štatistické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra788632

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    788632SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.