Počet záznamov: 1
Principles of marketing
Názov Principles of marketing Autorské údaje Frances Brassington, Stephen Pettitt Autor Brassington Frances Spoluautori Pettitt Stephen Vydavateľské údaje Harlow : Financial Times/Prentice Hall , 2003. - 1136 s. Vydanie 3. ed. , An imprint of Pearson Education ISBN 0-273-65791-7 Poznámky Vzadu na obale ISBN: 0-582-82155-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * informácie * výskum * produkty * ceny * maloobchod * veľkoobchod * komunikácia marketingová * reklama * predaj * podpora predaja * manažment * sponzorovanie * marketing manažment * marketing medzinárodný Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 788654
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 788654 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1