Počet záznamov: 1  

Principles of marketing

  1. Názov Principles of marketing
    Autorské údajeFrances Brassington, Stephen Pettitt
    Autor Brassington Frances
    Spoluautori Pettitt Stephen
    Vydavateľské údajeHarlow : Financial Times/Prentice Hall , 2003. - 1136 s.
    Vydanie3. ed. , An imprint of Pearson Education
    ISBN0-273-65791-7
    PoznámkyVzadu na obale ISBN: 0-582-82155-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * informácie * výskum * produkty * ceny * maloobchod * veľkoobchod * komunikácia marketingová * reklama * predaj * podpora predaja * manažment * sponzorovanie * marketing manažment * marketing medzinárodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra788654

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    788654SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.