Počet záznamov: 1  

Co v marketingu znamená "leverage"

  1. Názov Co v marketingu znamená "leverage"
    Autorské údajeaut. Ivan Bureš
    Autor Bureš Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 22 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá marketing * náklady fixné * zisk * tržby * náklady variabilné * hospodárenie podnikové * manažment finančný * odmeňovanie
    AnotáciaVysvetlenie princípu multiplikačného efektu, prevodná páka "leverage". Manažment fixných nákladov a jeho úloha. Úloha marketingových pracovníkov. Účinná kontrola fixných nákladov. Systém regresívneho a progresívneho odmeňovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.