Počet záznamov: 1  

Marketingová strategie firmy

  1. Názov Marketingová strategie firmy
    Preklad názvuMarketing strategy of small and big firm
    Autorské údajeaut. Jiří Kudera
    Autor Kudera Jiří
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 1 (2003), s. 59-61. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * podnik malý * podnik veľký * podnikanie drobné * teória firmy
    AnotáciaPribližne od 70. rokov 20. storočia sa spoločenskoekonomické podmienky modifikujú do novej podoby. ktorú je možné charakterizovať ako novú vývojovú etapu teórie firmy. Podmienky, ktoré formovali neoklasickú, manažérsku a behaviorálnu teóriu firmy sa zmenili v poslednej tretine 20. storočia. Vývoj rozdielov medzi malými a veľkými firmami v oblasti marketingových stratégií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.