Počet záznamov: 1  

Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja

  1. Názov Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja
    Preklad názvuMarketing as the Innovative Strategy of the Regional Development
    Autorské údajeaut. Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Dana Vokounová
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 65-70. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rozvoj regionálny * regióny * marketing územia * mestá * stratégia marketingová * plánovanie strategické * plánovanie územné * samospráva * prieskum informačný * Česko * Slovensko
    AnotáciaAnalýza využívania marketingu územia v podmienkach SR a ČR. Využívanie marketingu v rozvoji regiónov. Strategické marketingové plánovanie a jeho východiská v regionálnom rozvoji. Špecifiká marketingovej stratégie mesta.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.