Počet záznamov: 1
Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja
Názov Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja Preklad názvu Marketing as the Innovative Strategy of the Regional Development Autorské údaje aut. Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Dana Vokounová Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 65-70. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá rozvoj regionálny * regióny * marketing územia * mestá * stratégia marketingová * plánovanie strategické * plánovanie územné * samospráva * prieskum informačný * Česko * Slovensko Anotácia Analýza využívania marketingu územia v podmienkach SR a ČR. Využívanie marketingu v rozvoji regiónov. Strategické marketingové plánovanie a jeho východiská v regionálnom rozvoji. Špecifiká marketingovej stratégie mesta. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1