Počet záznamov: 1  

Internet as a marketing tool

  1. Názov Internet as a marketing tool
    Preklad názvuInternet ako marketingový nástroj
    Autorské údajeaut. Jan Křivský
    Autor Křivský Jan
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 71-75. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3.06 - Programové vybavenie počítača. Software
    Heslá internet * marketing * hypertexty * obchod elektronický * nástroje marketingové * Česko
    AnotáciaPrvoradé a druhoradé princípy marketingu na internete. Najdôležitejšie pre marketingové oddelena je stála definícia cieľov a spôsobov ich dosiahnutia a využívanie príležitostí, ktoré poskytuje.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.