Počet záznamov: 1  

Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu

  1. Názov Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
    Preklad názvuThe Evaluation of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development
    Autorské údajeaut. Marcela Kožená
    Autor Kožená Marcela
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 76-80. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * podnik * stratégia podniková * ochrana prostredia životného * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaHodnotenie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja. Meranie konkurencieschopnosti podniku v podmienkach udržateľného rozvoja na základe marketingového auditu zameraného na hodnotenie podnikovej stratégie. Stanovenie kľúčových faktorov pre dosiahnutie konkurencieschopnosti. Hodnotenie kľúčových faktorov a vytvorenie modelu konkurencieschopnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.