Počet záznamov: 1  

Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice

  1. Názov Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice
    Preklad názvuA Note on the ethics in the advertisement, in the economy, and in the economics
    Autorské údajeaut. Jiří Hofman, Petra Skálová
    Autor Hofman Jiří
    Spoluautori Skálová Petra
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 81-84. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 17 - Etika. Morálka
    Heslá zákazníci * etika * etika podnikateľská * reklama * predajcovia * hospodárstvo trhové
    AnotáciaNázory autora na niektoré praktiky v reklame. Proces ovplyvňovania zákazníka. Kupujúci pod tlakom poblúznenia z reklamy. Výdaje firiem na reklamu, plytvanie zdrojmi na reklamu - otázky významu a nevyhnutnosti reklamy. Etika v ekonómii a ekonomike. Niektoré definície etiky podnikania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.