Počet záznamov: 1
Marketingové oddelenie a jeho štruktúra
Názov Marketingové oddelenie a jeho štruktúra Autorské údaje aut. Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 5-6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie podnikové * štruktúra organizačná * podnik * firmy * marketing manažment * trh * stratégia marketingová Anotácia Zmena organizačnej štruktúry firmy. Organizácia marketingového útvaru v podniku. Vývojové etapy moderného marketingového oddelenia. Rôzne spôsoby usporiadania marketingového oddelenia. Organizácia podľa marketingových činností, teritoriálna organizácia, produktová organizácia manažmentu a organizácia manažmentu podľa trhov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1