Počet záznamov: 1  

Marketingové oddelenie a jeho štruktúra

  1. Názov Marketingové oddelenie a jeho štruktúra
    Autorské údajeaut. Viera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 5-6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie podnikové * štruktúra organizačná * podnik * firmy * marketing manažment * trh * stratégia marketingová
    AnotáciaZmena organizačnej štruktúry firmy. Organizácia marketingového útvaru v podniku. Vývojové etapy moderného marketingového oddelenia. Rôzne spôsoby usporiadania marketingového oddelenia. Organizácia podľa marketingových činností, teritoriálna organizácia, produktová organizácia manažmentu a organizácia manažmentu podľa trhov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.