Počet záznamov: 1  

Reklama

  1. Názov Reklama : (história versus súčasnosť). 7
    Autorské údajeaut. Pavel Horňák
    Autor Horňák Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 18-21 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * propagácia * história * marketing sociálny * marketing * komunikácia marketingová * žurnalistika * práca s verejnosťou * inzercia
    AnotáciaVznik reklamy a jej história. Zrod sociálnej reklamy a jej vývin. Podoby nekomerčnej reklamy. Spoločensko-výchovná propagácia (sociálna reklama) a jej ciele. Sociálna reklama ako súčasť sociálneho marketingu. Základný vzťah medzi marketingom a sociálnym marketingom. Príklady prepojenia komerčnej a sociálnej reklamy. Prepojenie sociálnej reklamy a žurnalistiky. Ďalšie styčné plochy medzi žurnalistikou a sociálnou reklamou. Súčasný pohľad na sociálnu reklamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.