Počet záznamov: 1  

Marketing v Európskej únii

  1. Názov Marketing v Európskej únii : marketing a ochrana osobných údajov spotrebiteľov
    Autorské údajeaut. Patrik Križanský
    Autor Križanský Patrik
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 11 (2003), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá marketing * Európska únia * práva spotrebiteľské * ochrana údajov osobných * práva ľudské * technológie informačné * internet * legislatíva * pošta elektronická
    AnotáciaOsobné údaje a efektívny marketing. Európska únia a legislatíva upravujúca ochranu osobných údajov v súvislosti s využívaním informačných technológií. Podpora pre e-commerce a ochrana osobných údajov. V EÚ upravuje celú problematiku smernica o ochrane sobných dát z roku 1995. Najväčšie zmeny v oblasti internetového marketingu. Spam náš každodenný a boj proti nevyžiadanej elektronickej pošte. Potreba medzinárodnej spolupráce. Budúcnosť boja proti spamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.