Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby

  1. Názov Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby
    Preklad názvuCustomer satisfaction and its fundamentals - value and quality of product or service
    Autorské údajeaut. Anna Križanová
    Autor Križanová Anna
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 26-29. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * filozofia * trh * kvalita výrobkov * hodnota
    AnotáciaVýznam spokojnosti zákazníka. Definície spokojnosti zákazníka. Výrobná podniková filozofia. Výrobková podniková filozofia. Predajná podniková filozofia. Marketingová podniková filozofia. Kvalita vnímaná zákazníkom. Kvalita vnímaná spoločnosťou. Kvalita vnímaná konkurenciou. Kvalita vnímaná podnikom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.