Počet záznamov: 1  

Franchising - moderná forma spolupráce

  1. Názov Franchising - moderná forma spolupráce
    Autorské údajeaut. Antónia Štensová
    Autor Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 7, č. 9 (2003), s. 26-27. - Bratislava : SON MEDIA, 2003. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franchising * maloobchod * kooperácia * riziko obchodné * história * Slovensko
    AnotáciaKooperácia v maloobchode sa stáva čoraz väčšou nevyhnutnosťou a niekedy aj otázkou prežitia nezávislých malých obchodníkov. Charakteristika a význam franchisingu. Franchising zabezpečuje menšie riziko neúspechu. Začiatky franchisingu na Slovensku. Rozvíjanie systému.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.