Počet záznamov: 1  

Nové trendy multidialógovej komunikácie v bankách

  1. Názov Nové trendy multidialógovej komunikácie v bankách
    Autorské údajeaut. Sergej Vojtovič
    Autor Vojtovič Sergej
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 12, č. 1 (Január 2004), s. 21-23. - Bratislava : Národná banka Slovenska. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá banky * informácie * komunikácia marketingová * zákazníci * báza dát
    AnotáciaHľadanie nových účinnejších nástrojov marketingovej komunikácie v bankách. Nástroje priamej komunikácie so zákazníkom. Metódy a nástroje na individualizáciu marketingových činností - inovačný spotrebiteľský manažérsky systém vzťahov - Customer Relationship Management - Systeme (CRMS). Call Center - smer marketingovej komunikácie s klientom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2004: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF805 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.