Počet záznamov: 1
Strategické aspekty marketingového územia
Názov Strategické aspekty marketingového územia Preklad názvu Strategic aspects of territory marketing Autorské údaje aut. Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 19-20. - Bratislava : INFORMEX, 2003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Heslá rozvoj územný * marketing územia * marketing * Slovensko Anotácia Podstata, východiská a proces strategického marketingového plánovania v území. Strategický manažment imidžu územia. Zdôraznenie strategických aspektov marketingu ako nástroja územného rozvoja so zreteľom na strategický manažment imidžu územia, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť jeho celkového potenciálu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1