Počet záznamov: 1  

Strategické aspekty marketingového územia

  1. Názov Strategické aspekty marketingového územia
    Preklad názvuStrategic aspects of territory marketing
    Autorské údajeaut. Eva Hanuláková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 19-20. - Bratislava : INFORMEX, 2003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá rozvoj územný * marketing územia * marketing * Slovensko
    AnotáciaPodstata, východiská a proces strategického marketingového plánovania v území. Strategický manažment imidžu územia. Zdôraznenie strategických aspektov marketingu ako nástroja územného rozvoja so zreteľom na strategický manažment imidžu územia, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť jeho celkového potenciálu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.