Počet záznamov: 1  

Priemyselný park - súčasť stratégie marketingu územia

  1. Názov Priemyselný park - súčasť stratégie marketingu územia
    Preklad názvuIndustrial park - part of territorial marketing strategy
    Autorské údajeaut. Jozef Čimo
    Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 24. - Bratislava : INFORMEX, 2003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.45 - Priemysel. Ekonomika priemyslu
    Heslá marketing * marketing územia * rozvoj územný * parky priemyselné * Slovensko
    AnotáciaÚloha priemyselných parkov na Slovensku. Zriadenie priemyselného parku, strategické plánovanie obce, územný plán obce, marketingový mix obce.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.