Počet záznamov: 1  

Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti

  1. Názov Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
    Preklad názvuCompany image: Definition, importance and interdisciplinary connections
    Autorské údajeaut. Růžena Lukášová, Tomáš Urbánek
    Autor Lukášová Růžena
    Spoluautori Urbánek Tomáš
    Zdrojový dokument Psychologie v ekonomické praxi : určeno pro psychologii práce a její aplikace = devoted to psychology of work and its applications. Roč. 38, č. 1-2 (2003), s. 1-10. - Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2003
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * firmy * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * zákazníci * manažment * identita podniková
    AnotáciaPojem image. Štruktúra imagu. Image firmy a správanie spotrebiteľov. Image firmy a rozhodovanie spotrebiteľa. Image firmy a ponákupné hodnotenie. Image firmy a vernosť zákazníkov. Image firmy z pohľadu manažmentu. Image firmy a identita firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.