Počet záznamov: 1  

Strategie budování značky

  1. Názov Strategie budování značky
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Manager digest. Roč. 38, č. 9 (Září 2003), s. 18-20. - Praha : Economia, 2003. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá meno obchodné * imidž * firmy * marketing * identita podniková * etika podnikateľská * kvalita
    AnotáciaCieľavedomé presadzovanie značky firmy (corporate branding) ako nová účinná formula diferenciácie na trhoch. Funkcie značky. Stratégia budovania firemnej značky. Aspekty účinnosti firemnej značky. Rizika budovania firemnej značky. Image firmy a jej identita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.