Počet záznamov: 1  

Význam prvkov kvality pre formovanie ponuky podniku

  1. Názov Význam prvkov kvality pre formovanie ponuky podniku
    Preklad názvuImportance of quality elements for formulation of company proposal
    Autorské údajeaut. Anna Križanová
    Autor Križanová Anna
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 11, č. 4 (2003), s. 30-33. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá taktika podniková * ponuka * spokojnosť zákazníkov * prieskum trhu * zdroje informácií * metódy
    AnotáciaProces formovania ponuky. Prieskum trhu. Informačné zdroje marketingového prieskumu. Individualizácia výrobku alebo služby. Štádium formovania ponuky. Závažnosť prvkov kvality. Vymedzenie prvkov kvality. Vyhodnotenie prvkov kvality. Stanovenie váhy dôležitosti. Metóda váženého aritmetického priemeru. Metóda párového porovnávania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.