Počet záznamov: 1  

Analýza reklamného trhu podľa výrobcov a značiek v Slovenskej republike

  1. Názov Analýza reklamného trhu podľa výrobcov a značiek v Slovenskej republike
    Autorské údajeaut. Ľudmila Nagyová, Daniela Repiská
    Autor Nagyová Ľudmila
    Spoluautori Repiská Daniela
    Zdrojový dokument Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 37-50. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2003. ISSN 1212-3951
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * výdavky * trh reklamný * manažéri * odberatelia * výrobcovia
    AnotáciaObsahové vymedzenie pojmu reklama. Ciele reklamy. Identifikácia trhových cieľov. Prehľad najväčších výrobcov z hľadiska objemu prostriedkov investovaných do reklamy v rokoch 1998 až 2001. Výdavky na reklamu a ich návratnosť. Analýza vývoja reklamného trhu z hľadiska celkového objemu preinvestovaných prostriedkov v reklame v rokoch 1998, 1999, 2000 a 2001. Analýza vývoja hlavných ukazovateľov reklamného trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.