Počet záznamov: 1  

Controlling - princípy a jeho význam v marketingovom riadení podniku

  1. Názov Controlling - princípy a jeho význam v marketingovom riadení podniku
    Preklad názvuControlling - principles and its importance in corporate marketing management
    Autorské údajeaut. Lenka Chrzanová
    Autor Chrzanová Lenka
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 4, č. 1 (2003), s. 95-99. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá kontroling * riadenie podnikové * marketing
    AnotáciaVšeobecná charakteristika controllingu. Controlling v marketingovom riadení podnikov. Možnosti uplatnenia controllingu v marketingu. Marketingový controlling by nemal chýbať v zavedenom systéme riadenia podnikov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.