Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : základy a principy Autorské údaje Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Autor Foret Miroslav Spoluautori Procházka Petr Urbánek Tomáš Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2003. - 199 s. Edícia Praxe manažera ISBN 80-722-6888-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * riadenie * stratégia marketingová * plán marketingový * prostredie podnikové * marketing mix * nástroje marketingové * portfólio * analýzy * nákup * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová * marketing medzinárodný * trh zahraničný Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 789628, 805198, 805199
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 789628 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 805198 SEK Sklad knižničného fondu voľný 805199 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1