Počet záznamov: 1  

Marketing

  1. Názov Marketing : základy a principy
    Autorské údajeMiroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
    Autor Foret Miroslav
    Spoluautori Procházka Petr
    Urbánek Tomáš
    Vydavateľské údajeBrno : Computer Press , 2003. - 199 s.
    Edícia Praxe manažera
    ISBN80-722-6888-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * riadenie * stratégia marketingová * plán marketingový * prostredie podnikové * marketing mix * nástroje marketingové * portfólio * analýzy * nákup * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová * marketing medzinárodný * trh zahraničný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra789628, 805198, 805199

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    789628SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    805198SEKSklad knižničného fonduvoľný
    805199SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.