Počet záznamov: 1  

Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda

  1. Názov Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda
    Autorské údajeaut. František Múčka
    Autor Múčka František
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 11 (18. marca 2004) , s. 36-38. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá telemarketing * podpora predaja * outsourcing * Slovensko * svet
    AnotáciaVyužívanie telefónu na podporu predaja (telemarketing) - vývoj vo svete a na Slovensku. Slovensko zaostáva. Väčšina call centier pôsobiacich na Slovensku nemá dlhú tradíciu. Príčiny súčasného stavu. O slabej pozícii spoločností poskytujúcich outsourcovanie aktívneho či pasívneho telemarketingu hovorí aj porovnanie s Českom, kde je omnoho viac telemarketingových spoločností. Telemarketing cez hranice. Telemarketing predáva viac.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-20 + 10 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.