Počet záznamov: 1
Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda
Názov Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda Autorské údaje aut. František Múčka Autor Múčka František Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 11 (18. marca 2004) , s. 36-38. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá telemarketing * podpora predaja * outsourcing * Slovensko * svet Anotácia Využívanie telefónu na podporu predaja (telemarketing) - vývoj vo svete a na Slovensku. Slovensko zaostáva. Väčšina call centier pôsobiacich na Slovensku nemá dlhú tradíciu. Príčiny súčasného stavu. O slabej pozícii spoločností poskytujúcich outsourcovanie aktívneho či pasívneho telemarketingu hovorí aj porovnanie s Českom, kde je omnoho viac telemarketingových spoločností. Telemarketing cez hranice. Telemarketing predáva viac. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-20 + 10 príl.
článok
Počet záznamov: 1