Počet záznamov: 1  

Český obchod na cestě do Evropy

  1. Názov Český obchod na cestě do Evropy
    Preklad názvuCzech trade on the way to Europe
    Autorské údajeaut. Čeněk Celer
    Autor Celer Čeněk
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 3 (2003), s. 92-95. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.3 - Vnútorný obchod
    Heslá reťazce obchodné * Česko * obchod * hypermarkety * supermarkety * predajne diskontné * správanie spotrebiteľa * zákazníci * obrat obchodný * segmentácia trhu * diferenciácia regionálna * vybavenosť obchodná
    AnotáciaZásadná reštrukturalizácia a modernizácia obchodnej siete v ČR po vstupe veľkých nadnárodných reťazcov. Realitou sa stáva koncentrovaný a internacionalizovaný trh. Postupná stabilizácia trhového postavenia jednotlivých typov predajní a zreteľnejšia profilácia nákupných preferencií. Profilácia segmentov. TOP10 najväčších obchodných reťazcov. Regionálne rozdiely. Budúcnosť českého obchodu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.