Počet záznamov: 1
Český obchod na cestě do Evropy
Názov Český obchod na cestě do Evropy Preklad názvu Czech trade on the way to Europe Autorské údaje aut. Čeněk Celer Autor Celer Čeněk Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 3 (2003), s. 92-95. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.3 - Vnútorný obchod Heslá reťazce obchodné * Česko * obchod * hypermarkety * supermarkety * predajne diskontné * správanie spotrebiteľa * zákazníci * obrat obchodný * segmentácia trhu * diferenciácia regionálna * vybavenosť obchodná Anotácia Zásadná reštrukturalizácia a modernizácia obchodnej siete v ČR po vstupe veľkých nadnárodných reťazcov. Realitou sa stáva koncentrovaný a internacionalizovaný trh. Postupná stabilizácia trhového postavenia jednotlivých typov predajní a zreteľnejšia profilácia nákupných preferencií. Profilácia segmentov. TOP10 najväčších obchodných reťazcov. Regionálne rozdiely. Budúcnosť českého obchodu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1