Počet záznamov: 1  

Event marketing: jedinec versus dav

  1. Názov Event marketing: jedinec versus dav . III. část
    Autorské údajeaut. Petr Šindler
    Autor Šindler Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2004), s. 28. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * komunikácia masová
    AnotáciaEvent marketing a kolektívny duch davu. Emocionálne pôsobenie event marketingu. Obrazotvornosť davu a sila slov. Úloha vodcu v eventmarketingových projektoch. Pokračovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.