Počet záznamov: 1  

Marketingové řízení proniká do firem jen postupně

  1. Názov Marketingové řízení proniká do firem jen postupně
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2004), s. 95-67. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * riadenie obchodu * podnik * Česko * reklama * agentúry * manažéri * trh * výskum
    AnotáciaVýstup výskumu českého marketingového trhu Marketing Insight 2003. Výskumný projekt "Marketing Insight 2003" - jeho ciele a zámery. Marketingové oddelenie a organizácia marketingu v českých podnikoch. Počet marketingových pracovníkov. Podrobnejšie údaje o realizácii výskumu. Metodika výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.