Počet záznamov: 1
Hra, alebo manažment pôsobenia?
Názov Hra, alebo manažment pôsobenia? Autorské údaje aut. Hana Adamková Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 4 (2004), s. 36. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia * komunikácia marketingová * informácie * psychológia predaja Anotácia Snaha o hru alebo predstieranie niečoho (niekedy vedomé, niekedy nevedomé) - snaha zanechať určitý dojem. Ide o prirodzený proces - v prvých okamihoch sa snažíme zanechať dojem a unikajú nám informácie stretnutia. Významný moment, kedy si s partnerom vytvárame názor na seba, sa odohráva hneď v úvode stretnutia. Od neho sa odvíjajú ďalšie úspechy či neúspechy vzťahu. Vznik a úskalia prvého dojmu. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00395-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-12
článok
Počet záznamov: 1