Počet záznamov: 1  

Hra, alebo manažment pôsobenia?

  1. Názov Hra, alebo manažment pôsobenia?
    Autorské údajeaut. Hana Adamková
    Autor Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 4 (2004), s. 36. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia * komunikácia marketingová * informácie * psychológia predaja
    AnotáciaSnaha o hru alebo predstieranie niečoho (niekedy vedomé, niekedy nevedomé) - snaha zanechať určitý dojem. Ide o prirodzený proces - v prvých okamihoch sa snažíme zanechať dojem a unikajú nám informácie stretnutia. Významný moment, kedy si s partnerom vytvárame názor na seba, sa odohráva hneď v úvode stretnutia. Od neho sa odvíjajú ďalšie úspechy či neúspechy vzťahu. Vznik a úskalia prvého dojmu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00395-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.