Počet záznamov: 1
Efektivní komunikace jako faktor konkurence
Názov Efektivní komunikace jako faktor konkurence Preklad názvu Effective communication as a competitive factor Autorské údaje aut. Stanislav Kudela, Michal Medek Autor Kudela Stanislav Spoluautori Medek Michal Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 38-42. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia marketingová * výhody konkurenčné * práca s verejnosťou * väzba spätná Anotácia Význam komunikácie ako faktora konkurencie. Interná a externá firemná komunikácia. Marketingová komunikácia. Ciele marketingovej komunikácie. Komunikačný mix. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1