Počet záznamov: 1  

Efektivní komunikace jako faktor konkurence

  1. Názov Efektivní komunikace jako faktor konkurence
    Preklad názvuEffective communication as a competitive factor
    Autorské údajeaut. Stanislav Kudela, Michal Medek
    Autor Kudela Stanislav
    Spoluautori Medek Michal
    Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 38-42. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia marketingová * výhody konkurenčné * práca s verejnosťou * väzba spätná
    AnotáciaVýznam komunikácie ako faktora konkurencie. Interná a externá firemná komunikácia. Marketingová komunikácia. Ciele marketingovej komunikácie. Komunikačný mix.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.