Počet záznamov: 1
Mestá v centre pozornosti
Názov Mestá v centre pozornosti Autorské údaje aut. Gabriela Richnavská Autor Richnavská Gabriela Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá mestá * imidž * komunikácia * práca s verejnosťou Anotácia Zachovanie si vlastnej identity v zmesi multikulturalizmu. Budovanie imidžu mesta. Efektívna komunikácia prostredníctvom public relations. Východisko komunálneho public relations - vypracovanie komplexnej komunikačnej stratégie. Pozicioning Košíc v oblasti cielenej komunikácie s verejnosťou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1