Počet záznamov: 1  

Priamy marketing

  1. Názov Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka
    Autorské údajePeter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová
    Autor Štarchoň Peter
    Spoluautori Faltys Jan
    Dzugasová Jaroslava
    Korporácia Univerzita Komenského v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Direct Marketing Beta , 2004. - 338 s.
    ISBN80-969078-5-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * plánovanie strategické * báza dát * zákazníci * zdroje informácií * direct mailing * kódexy etické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra790689, 796186

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    790689SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    796186SEKPobočka SEK Košicevoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.