Počet záznamov: 1  

Marketing v pojišťovnictví: 4C aneb 4P+1

  1. Názov Marketing v pojišťovnictví: 4C aneb 4P+1
    Autorské údajeaut. Petr Kleiner
    Autor Kleiner Petr
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 11 (39), č. 12 (2003), s. 24-25. - Praha : Economia, 2003. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá klienti * poisťovníctvo * marketing * poistenie * marketing mix * trh poistný
    AnotáciaMotivácia pre kúpu poistenia. Maslowova pyramída hierarchie ľudských potrieb. Marketing na poistnom trhu. Pôsobenie na klientov prostredníctvom klasického marketingového mixu 4P (price, promotion, product, place) rozšíreného o piate P (people). Pre lepšie pochopenie zákazníckych potrieb - model 4C (customer value - hodnota pre zákazníka, cost to the customer - náklady pre zákazníka, convenience - pohodlie, príjemnosť, communication - komunikácia). Osobný poisťovací poradca. Úloha značky (brand) v poisťovníctve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 6-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.