Počet záznamov: 1  

Mezinárodní marketing

  1. Názov Mezinárodní marketing
    Autorské údajeHana Machková
    Autor Machková Hana
    Korporácia Vysoká škola ekonomická v Praze . Fakulta mezinárodních vztahů
    Vydavateľské údajePraha : Nakladatelství VŠE - OECONOMICA , 2003. - 151 s.
    ISBN80-245-0496-0
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * marketing * vývoz * dovoz * trh medzinárodný * trh zahraničný * plánovanie strategické * segmentácia trhu * politika výrobková * politika cenová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra790699

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    790699SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.