Počet záznamov: 1
Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií
Názov Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií Preklad názvu Setting corporate image as the part of marketing targets of the company Autorské údaje aut. Viera Čihovská, Júlia Lipianska Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 15-21. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * pojmy * stratégia marketingová * motivácia * značky výrobkov * značky kvality Anotácia Firemný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti. Pojem imidž v ekonomickej literatúre. Základné charakteristiky a vlastnosti imidžu. Imidž ako marketingový cieľ. Prepojenosť imidžu, produktu, značky a imidžu organizácie. Metódy procesu tvorby imidžu. Imidž značky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E03 00017-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1