Počet záznamov: 1
Použitie a výber reklamnej agentúry
Názov Použitie a výber reklamnej agentúry : pohľad zvnútra Autorské údaje John Ward, preklad: Janka Nagyová Autor Ward John Ďalší autori Nagyová Janka (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Bratislava : Foote, Cone & Belding, s.r.o. , 2003. - 131 s. ISBN 80-968967-0-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * agentúry * klienti * taktika reklamy * komunikácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 790744
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 790744 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1