Počet záznamov: 1
Stratégie internacionalizácie obchodu
Názov Stratégie internacionalizácie obchodu Autorské údaje aut. Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 4-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá internacionalizácia * globalizácia * integrácia vertikálna * obchod * stratégia distribučná * distribúcia * diverzifikácia * štandardizácia Anotácia Internacionalizácia slovenského obchodu. Západoeurópske distribučné reťazce. Základné stratégie internacionalizácie. Rozdiely medzi stratégiami v jednotlivých stredoeurópskych krajinách. Stratégie akvizácie. Strategické aliancie. Tri hlavné princípy zbližovania sa medzi obchodnými podnikmi z hľadiska cieľov aliancie. Stratégie špecializácie a diverzifikácie. Stratégia prispôsobovania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1