Počet záznamov: 1  

Stratégie internacionalizácie obchodu

  1. Názov Stratégie internacionalizácie obchodu
    Autorské údajeaut. Jaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 4-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby
    Heslá internacionalizácia * globalizácia * integrácia vertikálna * obchod * stratégia distribučná * distribúcia * diverzifikácia * štandardizácia
    AnotáciaInternacionalizácia slovenského obchodu. Západoeurópske distribučné reťazce. Základné stratégie internacionalizácie. Rozdiely medzi stratégiami v jednotlivých stredoeurópskych krajinách. Stratégie akvizácie. Strategické aliancie. Tri hlavné princípy zbližovania sa medzi obchodnými podnikmi z hľadiska cieľov aliancie. Stratégie špecializácie a diverzifikácie. Stratégia prispôsobovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.