Počet záznamov: 1
Zavádzací prieskum
Názov Zavádzací prieskum Autorské údaje aut. Ivan Šimek, Andrej Vallo Autor Šimek Ivo Spoluautori Vallo Andrej Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 4 (apríl 2004), s. 51. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá peoplemetre * televízia Anotácia Prečo je pri meraní TV sledovanosti dôležitý zavádzací prieskum, ako sa získavajú databázy potenciálnych účastníkov výskumu, a ako sa tvorí výberová vzorka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1