Počet záznamov: 1  

Zavádzací prieskum

  1. Názov Zavádzací prieskum
    Autorské údajeaut. Ivan Šimek, Andrej Vallo
    Autor Šimek Ivo
    Spoluautori Vallo Andrej
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 4 (apríl 2004), s. 51. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá peoplemetre * televízia
    AnotáciaPrečo je pri meraní TV sledovanosti dôležitý zavádzací prieskum, ako sa získavajú databázy potenciálnych účastníkov výskumu, a ako sa tvorí výberová vzorka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.