Počet záznamov: 1  

Produktový marketing U. S. Steel Košice

  1. Názov Produktový marketing U. S. Steel Košice
    Autorské údajeaut. Štefan Sklenár
    Autor Sklenár Štefan
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 14-17. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * produkty * stratégia marketingová * hutníctvo * výrobky hutnícke * konkurencieschopnosť * oceliarne * oceľ * komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaFirmy a produktové stratégie. Stručná charakteristika korporácie U. S. Steel Corporation. Charakteristika produktu hute. Produkty a produkcia U. S. Steel Košice. Svetový trh ocele. Ťažisko marketingu produktu v U. S. Steel Košice. Marketingový prístup k produktu. Cieľ moderného produktového marketingu. Vytvorenie tzv. produktových marketingových tímov. Vypracovanie marketingovej štúdie, jej obsah. Technický servis pre zákazníka. Spokojnosť zákazníka a jej hodnotenie. Výskum a vývoj nových výrobkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.