Počet záznamov: 1  

K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu

  1. Názov K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
    Preklad názvuTendencies in international marketing development
    Autorské údajeaut. Eduard Urban
    Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 68-72. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * obchod elektronický * plán podnikateľský * manažment * zdroje finančné
    AnotáciaFormy a trendy medzinárodného marketingu vo vzťahu k zmenám trhového prostredia Riadenie medzinárodného marketingu. Zmeny v marketingovom prostredí. Modifikácia marketingových stratégií. Prevratné technologické zmeny modifikujú prostredie a formy medzinárodného marketingu. Elektronické podnikanie a elektronický obchod.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.