Počet záznamov: 1
K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
Názov K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu Preklad názvu Tendencies in international marketing development Autorské údaje aut. Eduard Urban Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 68-72. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * obchod elektronický * plán podnikateľský * manažment * zdroje finančné Anotácia Formy a trendy medzinárodného marketingu vo vzťahu k zmenám trhového prostredia Riadenie medzinárodného marketingu. Zmeny v marketingovom prostredí. Modifikácia marketingových stratégií. Prevratné technologické zmeny modifikujú prostredie a formy medzinárodného marketingu. Elektronické podnikanie a elektronický obchod. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1