Počet záznamov: 1  

IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti

  1. Názov IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti
    Autorské údajeaut. Katarína Urbanová
    Autor Urbanová Katarína
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Heslá firmy * nábytok * priemysel nábytkársky * domy obchodné * distribúcia * komunikácia marketingová * IKEA
    AnotáciaVznik názvu IKEA. Ingvar Kamprad - zakladateľ firmy IKEA. Vízia a obchodná myšlienka firmy IKEA. Produkt a cena. Distribúcia - obchodný dom ako primárne médium na prezentáciu sortimentu. Marketingová komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.