Počet záznamov: 1
IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti
Názov IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti Autorské údaje aut. Katarína Urbanová Autor Urbanová Katarína Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov Heslá firmy * nábytok * priemysel nábytkársky * domy obchodné * distribúcia * komunikácia marketingová * IKEA Anotácia Vznik názvu IKEA. Ingvar Kamprad - zakladateľ firmy IKEA. Vízia a obchodná myšlienka firmy IKEA. Produkt a cena. Distribúcia - obchodný dom ako primárne médium na prezentáciu sortimentu. Marketingová komunikácia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1