Počet záznamov: 1  

Veľkoplošné predajne na Slovensku

  1. Názov Veľkoplošné predajne na Slovensku
    Autorské údajeaut. Jana Štofilová
    Autor Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 24-25. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá obchod * služby obchodné * maloobchod * hypermarkety * globalizácia * internacionalizácia * reťazce obchodné * Slovensko
    AnotáciaGlobalizácia obchodu a služieb. Obchod a predajné služby v Slovenskej republike, proces transformácie. Vývoj obchodu a služieb v SR v rokoch 1999-2000. Lokalizačné a koncepčné kritéria maloobchodných prevádzok. Vývoj veľkoplošných predajní na trhu SR. Trhový podiel hypermarketov na Slovensku. Budúcnosť hypermarketov - destinačné centrá.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.