Počet záznamov: 1
Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí
Názov Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí Preklad názvu Current trends in marketing management development of companies in new market environment Autorské údaje aut. Gabriela Bartáková Autor Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 9-14. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá prostredie ekonomické * globalizácia * zákazníci * konkurencia trhová * marketing * manažment * logistika * produkcia * spotrebitelia Anotácia Základné charakteristiky nového trhového prostredia. Definícia marketingovej príležitosti. Orientácia útvarov v rámci organizačnej štruktúry na zákazníka. Spôsoby reakcie producentov a sprostredkovateľov na nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1