Počet záznamov: 1  

Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí

  1. Názov Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí
    Preklad názvuCurrent trends in marketing management development of companies in new market environment
    Autorské údajeaut. Gabriela Bartáková
    Autor Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 9-14. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá prostredie ekonomické * globalizácia * zákazníci * konkurencia trhová * marketing * manažment * logistika * produkcia * spotrebitelia
    AnotáciaZákladné charakteristiky nového trhového prostredia. Definícia marketingovej príležitosti. Orientácia útvarov v rámci organizačnej štruktúry na zákazníka. Spôsoby reakcie producentov a sprostredkovateľov na nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.